Oj, oj, oj va länge sedan.....

MMMMM, jag vet!!! De va alldeles för länge sedan sista inlägget.
Skolan tar kål på en nu innan sommarlovet och längtar mest av alla!!!

Måste bara berätta vad jag och några vänner gjorde igår kväll!
Vi hade klädbytardag, mmm, just de!
Något jag verkligen kan rekomendera för er som inte provat!
Vi var några som talade om att man har så himla mycket kläder i garderoben som bara ligger där och inte används av flera anledningar.
Jag hade jag hört talas om denna ide tidigare och nappade direkt, så vi drog ihop ett gäng!
Var och en fick ta med sig sina kläder som man inte använde och så lade vi det i olika högar. Sedan fick man gå runt och rota och prova det som man var intresserad av. Jag tänkte innan att ingen säkert kommer vilja ha något utav mina plagg men visst var det de!!!
De var mycket att gå igenom och tillslut hade vi fått ihop varsin hög. Det som flera ville ha kastade vi tärning om.
Alla blev glada och nöjda!
Det som blev kvar och som ingen ville ha ska vi köra iväg med till Myrorna tror jag det blev!!!
Vi förenade nytta med nöje!!!

Prova alla som inte testat, de e superkul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0